Disarm

Seriöst. Gamla live-klipp från konserter. Jag måste ha gått i cirklar runt den late-night youtube-treasure'n. Har nog det pga av den många gånger dåliga kvalitéten.. men.... <3


Ooh, The years burn... Cuties. Billy hade hår på den tiden, vilken liten pojkspoling. Notera Anthony Kiedis...hah... Ljuva 90tal?
Seriös, hoff, ljuv inspiration, ava adore, blew away, mayonaise, disarm, speed kills... 1979 också...


We don't even care as restless as we are
We feel the pull in the land of a thousand guilts
And poured cement, lamented and assured
To the lights and towns below

Faster than the speed of sound

Faster than we thought we'd go
Beneath the sound of hope


mmm, länge sedan jag minns hur mycket jag älskar det gamla smashing pumpkins...   <3 Eller vad säger jag.. Machina, aAAAaaaAh!


OMG. ok. ska fortsätta vältra mig i puttinutt gulli gull mys pys smashing pumpkins inatt. ingen tidig sömn som var planerat alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0