Advent children

Tillsist. tillsist. ÄNTLIGEN har jag sett Final Fantasy filmen. helt underbar, så där asiatisk, ena stunden grym andra skrattretande. snyggt gjord hursomhelst. love love. har hittat en bra sida där man kan se på film utan att ladda ner, så nu sitter man där halva nätterna. Kollade Shrek 3 igår, den mötte dessvärre inte mina förväntningar, skönt att jag inte lade ner pengar på att gå och se den. håhå, jaja. Nu har jag 3 fribiljetter som jag borde använda.

http://watch-movies.ro/

mm. lyssnar på en gammal blandskiva ^^ som jag inte lyssnat på åratal. Glömt hur bra Division of laura lee - pretty electric är.

Hursomhelst. Jag har precis stigit upp och känner mig som en blandning av arbetslös/lyckligt lottad student som inte behöver stiga upp tidigt utan kan se på <3 <3 <3 final fantasy <3 <3 <3 hela natten. Samtidigt måste jag säga att jag nog är glad att jag aldrig spelat spelet (fail!) för med tanke på hur zelda påverkat mig så hade jag nog aldrig sett ens en talgoxe om jag hade final fantasy  <3

Jejjemensan,.. jag vill hem och förhoppningsvis ska det gå. förhoppningsvis kan jag lifta med någon.

Dagens mål är att göra NK-redovisningen (som ska redovisas nu på fredag) och en del andra redovisningar. Men störst av allt är kärleken, NK alltså.
Samiam - mexico.




YEY ! Final fantasy !!!

Kommentarer
Postat av: laura

Final Fantasy VII är och kommer alltid att vara ett av mina favoritspel. Av nostalgiska skäl. Och annars också. <3

2010-10-23 @ 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0